Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Η ΕΚΔΟΡΜΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΑ (ΧΑΛΚΙΔΑ ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΣΣΟΣ-ΛΙΜΝΗ ΕΥΒΟΙΑΣ-ΑΙΔΗΨΟΣ)

Μπορεί να μειώθηκε ο αριθμός των εκδρομέων τελευαταία στιγμή και να μας άνχγωσε ,
μπορεί να απογοητευτήκαμε που δεν είχαμε πληρότητα του πούλμαν ,η εκδρομή μας όμως 'εγινε και μάλιστα ήταν αρκετά επιτυχημένη .
Όπως είχαμε πει , ο  σκοπός της εκδρομής μας ήταν
να συγκεντρωθεί όσο το δυνατόν καλό ποσό ώστε να δοθεί ως οικονομική ενίσχυση στην ιστορική ομάδα του χωριού μας τον
ΑΧΙΛΛΕΑ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
Για τέτοιους καιρούς δύσκολους οικονομικά πιστεύουμε ότι φέραμε και η αλήθεια είναι με αρκετό κόπο να μαζευτεί ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό.
Αξίζει να σημειωθεί και θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τον συχωριανό μας Κωνσταντίνο Καρατζαφέρη ο οποίος δεν κατάφερε να έρθει  μαζί μας  παρόλα αυτά δεν ξέχασε την προσπάθειά μας και ε΄νίσχυσε τον σκοπό μας δίνοντας το ποσό των 50 ευρώ το οποίο θα δοθεί μαζί με το άλλο κέρδος στην ομάδα του χωριού μας ..
Επίσης θα ευχαριστήσουμε τον Κο Γιώργο Κούτουλα ο οποίος κατά τον αποκριάτικο χορό μας είχε κερδίσει 2 δωρεάν εισιτήρια για μονοήμερη εκδρομή παρά λοιπόν ότι είχε δωρεάν διαδρομή έδωσε ένα ποσό για να ενισχύσει και αυτός τον σκοπό μας ...
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!
Η εκδρομή μας ξεκίνησε από το σταθμό metro FIX  ΣΤΙς 8:10 το πρωί με 46 εκδρομείς

Κατευθυνθήκαμε προς ΧΑΛΚΊΔΑ όπου εκεί απολαύσαμε τον πρωινό καφέ μας .

Ότι καλύτερο ...!!!!Πόσοι δεν έχουμε πάει στην Χαλκίδα και πόσοι δεν έχουμε απολαύσει τον καφέ μας ..όντως ήταν υπέροχα ,να πίνεις τον καφέ σου και να βλέπεις να αλλάζουν τα νερά φορά στην γέφυρα του ΕΥΡΥΠΟΥ ...
Εν συνεχεία αναχωρήσαμε για το προσκύνημα μας στον Αγ.Ιωάννη στο Προκόπι Ευβοίας.
Δύσκολη διαδρομή λόγω στροφών αλλά δεν μας πτόησε...
Φτάσαμε και είδαμε προς έκπληξή μας το Προκόπι Ευβοίας να σφύζει από κόσμο ,χωρίς να ξέρουμε γιατί .
Οι πρώτες πληροφορίες ήταν όταν άλλαζαν τα ρούχα του ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ και ακολουθούσε μετά την λειτουργία ,λιτάνευση του Ιερού  Σκηνώματος  ...

Ο κόσμος πάρα πολύς  και το προσκύνημα υπέροχο σε μια τέτοια ξεχωριστή ημέρα ...
Μετά από μιάμιση ώρα στο Προκόπι αναχωρήσαμε για την Λίμνη Ευβοίας όπου καθίσαμε και απολαύσαμε το μεσημεριανό μας φαγητό με φόντο την υπέροχη παραλία της περιοχής .

Oversea ΦωτογραφίαΛόγω του δύσκολου και γεμάτου στροφές δρόμου κατά την διαδρομή προς τον Άγιο Ιωάννη
αποφασίστηκε από κοινού να πάμε στην Αιδηψό για το απογευματινό μας καφεδάκι αλλά και να φύγουμε από εκεί ακτοπλοϊκώς....

Η απόφασή μας αυτή όντως ήταν από τις καλύτερες επιλογές μας και φυσικά ήταν η πιο ορθή αλλαγή προγράμματος .Η Αιδηψός ήταν ένα υπέροχο μέρος και μας ξεκούρασε πραγματικά .
Επιστροφή στην ρουτίνα μας στις 10 το βράδυ ...
Ευχαριστούμε όλους εσάς που στηρίξατε την προσπάθεια μας ..
Ελπίζουμε με την βοήθειά σας σε κάτι καλύτερο ....